Vaak gestelde vragen

Kan ik bij jullie langskomen om iets op te halen of eerst te bekijken?

Uiteraard kan dat! Je bent op afspraak welkom in onze werkplaats/showroom in Ede. Neem hiervoor contact op via 0624625309 of stuur een mailtje naar info@kroostvintage.nl. Er is altijd iemand aanwezig op maandag, woensdag, vrijdag. Daar buiten kunnen we ook een afspraak maken.

 

Wat kan ik van een product van Kroost Vintage verwachten?

De producten van Kroost Vintage zijn tweedehands en vaak behoorlijk oud. We knappen de items zeer zorgvuldig op en zorgen ervoor dat ze goed te gebruiken zijn. Dit neemt niet weg dat er meestal gebruikerssporen aanwezig zijn en ze bijna nooit in nieuwstaat verkeren. Dit is echter ook de charme van een oud meubel of product.

 

Kan ik een meubel reserveren?

Dat kan. We kunnen een meubel een paar dagen voor je reserveren. Het beste kun je hier voor contact opnemen door een mail te sturen naar info@kroostvintage.nl. De reservering staat vast wanneer je hier een bevestiging per mail van hebt ontvangen.

 

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent met het geleverde product, kan het artikel natuurlijk worden geretourneerd. Dit kan binnen 14 dagen en kan gemeld worden via info@kroostvintage.nl. De eventueel gemaakte verzendkosten en bijkomende verzend- of transportkosten van het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wanneer wij het artikel in exact dezelfde staat weer in ontvangst nemen zal het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen worden teruggestort.

Kroost Vintage behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het bedrag te vergoeden indien het vermoeden bestaat dat de productendoor de klant of derden zijn gebruikt of beschadigd.

 

Een vraag

Stel die aan ons via info@kroostvintage.nl en we nemen contact met je op!

 

Een klacht?

Wat vervelend, dat is zeker niet onze bedoeling! Stuur deze naar info@kroostvintage.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.